Pokud chci postavit dům, tak nevezmu prvního pobudu, který řekne, že staví domy dnes a denně a za pět tisíc mám u něj palác, ale raději budu hledat a zaplatím si opravdu kvalitní stavitelskou firmu, která zařídí první a poslední a splní mé sny do puntíku. A přesně tak je to se vším.
Je zbytečné dívat se jenom na cenu, člověk musí být schopen se dívat hlavně na kvalitu služeb poskytovaných firmou, na recenze, ale také rozsah služeb, které společnost nabízí. Zákazník musí být schopen do náručí spolupráce padnout a firma ho musí chytit. Pokud jej nechá dopadnout a natlouct si zadek, tak to není příliš perspektivní forma spolupráce. je příkladem firmy, která vás určitě spadnout nenechá.
Jak se vlastně pozná dobrá firma?
1) Je otevřená i vašim nápadům
Ne všechny vaše nápady mohou být dobré, ale společnost na úrovni je dokáže zpracovat, řekne vám co je možné, co ne a podle toho se zařídíte. Zkrátka si do toho „nechá kecat“. A to je to nejdůležitější, už tady jde vidět přístup samotné firmy – náš zákazník, náš pán. A na takovou firmu se lze vždycky spolehnout mnohem více než na někoho, kdo vás ani nebude poslouchat. Hlavně když převedete peníze včas na účet.
2) Nebrání se udělat něco navíc
Ne všechno bude zadarmo, to taky nemůžete očekávat. Ale dobrá firma udělá vždycky něco extra pro každého zákazníka, aby si nejen udržela dobré jméno, ale aby také ukázala, že byla tou správnou volbou. A mohou to být maličkosti. Už jen to, že nabídnou kávu či čaj jakémukoliv zákazníkovi, je výrazným „pohybem“ směrem dopředu.
3) Férový přístup a pochopení
Nebude skrývat žádné skryté poplatky, problémy a naopak bude chápat, pokud se něco stane. Je to všechno o důvěře. Společnost nepotřebuje „sankcionovat“ tam, kde věří, že zákazník splní svou část dohody. Ten zase bude věřit společnosti, že jej „neokrade“. Vzájemná důvěra je klíčem k dobrým obchodním vztahům.